A webináron megtanulod, hogyan írj extra hatékony álláshirdetéseket, amire 10x annyian jelentkeznek, és mik azok a kulcsgondolatok, amire a jelöltek 2024-ben harapni fognak. Megtudod, mi az az egy dolog, amivel eddig biztos nem foglalkoztál, pedig ezzel tudod rávenni a jelentkezőket, hogy egyáltalán elolvassák a hirdetésedet.
Nem kell hozzá szövegírónak és kreatívnak sem lenned: ezalatt a 1,5 óra alatt 15+ sablont és 17 mintát osztunk meg azokból a hirdetéseinkből, amikre 400+ jelölt érkezett csak 1 hónap alatt. Nem kell neked feltalálni a spanyol viaszt – elég csak átírnod a szövegeidet a kész sablonok és minták alapján. A bért nem kell megemelned, és a munkakörnyezeten sem kell javítanod – csak a szövegen.
Már nem titok, hogy jó állásból jelentősen több van a piacon, mint jó munkaerőből. Sokkal több választási lehetősége van egy jelöltnek, és emiatt egyre nehezebb kitűnni a hirdetési mezőnyben, hogy megfelelő jelölteket mutathass be a szakmai vezetőknek. Ebből a szorult helyzetből pedig semmi sem húz ki olyan ügyesen, mint egy jól megírt álláshirdetés!
Operátor, gépkezelő, raktáros, targoncás, szerelő, karbantartó – ezek manapság a legnehezebben feltölthető pozíciók, mert általában több főre van szükség egyszerre, viszont pont ők nem nagyon jelentkeznek a klasszik hirdetésekre. Jó hozzáállású, lojális kollégákat pedig csak nagy szerencsével tudsz kipecázni közülük.
Itt egy olyan módszert fogsz elsajátítani, ahol még a „lerabolt” iparterületekre is könnyedén fel fogsz tudni venni 20-30 főt egy-két hónap alatt!
A vezetők egyre válogatósabbak. Már nem csak azt várják el a toborzótól, hogy tapasztalt jelöltet hozzon, hanem legalább annyira fontos lett, hogy emellett az új kolléga személyisége is passzoljon. De hát honnan szedj ilyen jelölteket, mikor csak abból tudsz választani, aki jelentkezett?! Ez az elavult 1) cégbemutatás, 2) elvárások, 3) juttatások hirdetésstruktúra már nem működik a munkakeresőknél. Viszont megmutatjuk, hogy mi igen.
Itt megtanulod, hogyan vidd véghez azt a toborzási stratégiát, ami olyan jelölteket vonz, akikkel a business kémia is stimmel majd!
Pontos útmutatót kapsz ahhoz, hogy mit keres egy jelölt egy pozícióban a 2023-as felmérésünk alapján, amiben 28.000 jelentkező válaszait elemeztük – így az, hogy hatékonyan fejleszd az employer brandinget vagy tervezd a juttatási csomagot 2024-re, már gyerekjáték lesz!
Megtudod azt is, hogy hogyan szabd személyre a hirdetések szövegét úgy, hogy kiemelje a cég valódi egyediségét – nem azt, amit a szervezet láttatni akar, hanem a valódi okot, amiért az emberek oda fognak tódulni hozzátok. Így könnyedén fogsz tudni lemenedzselni egy nagy létszámbővülést vagy egy új csapat felépítését cégen belül!
Kreisz Eszter, a 2011-ben alapított MasterMind Event Kft. tulajdonosa, ügyvezetője és vezető trénere, arról vált a szakmában ismertté, hogy nehezen betölthető, nagy létszámú fizikai pozíciók rapid betöltésére specializálódott… Emellett állandó ügyfelei olyankor is lelkesen fordulnak a munkaerő-közvetítő cégéhez, ha egy vezető pozíciót kell betölteni, amikor a jelöltek személyisége is legalább annyira fontos, hogy passzoljon céghez, mint a szakmai tapasztalata.
Eszter egy egyedülállóan formabontó, saját fejlesztésű módszerrel éri el, hogy a jelöltek szabályosan tolongjanak a meghirdetett pozícióra. Ezt a titkos receptet a világon még senki sem tudta így megfőzni, sem ellesni tőle – most először osztja meg a módszerét nyilvánosan, viszont kizárólag a HR-szakma vállalati oldalával!
A webinár végére olyan szövegeket fogsz tudni írni, ami nem csak úgy igazán felcsigázza a jelölteknek a kíváncsiságát, belelkesíti őket, hanem meg is győzi a jövőbeli kollégáidat, hogy bízhatnak bennetek, mint munkáltatóban. Olyan hirdetést fogsz a mini-kurzus után látni a monitorodon, amitől te is megdöbbensz majd – főleg azért, mert te írtad: ami tényleg szívből szól, és nem csak győzködi a jelöltek józan-eszét, hanem végre a lelküket is meg fogja érinteni. Viszont ezt a fajta álláshirdetés-írást bizony nem tanítják az iskolában.
Ezért tanítom ezt egy INGYENES online kurzusban, amit az 5 VÉGZETES HIBA AZ ÁLLÁSHIRDETÉSEIDBEN – JAVÍTSD KI ÉS MEGTÍZSZEREZED A JELENTKEZŐSZÁMOT! – kereszteltem el.
A webinárról 5 stratégiával a zsebedben fogsz felállni, amivel azonnal meglódul a jelentkezési kedv a hirdetéseidre, még a legnehezebb pozíciónál is – legyen szó fizikai poziról, IT-ről, mérnökről, értékesítőről vagy akár villanyszerelőről.
★ Törd át a hatalmas zajt az álláspiacon!
★ Kapcsolódj a jelöltjeidhez a szívedből!
★ 10-szerezd meg a jelöltjeid számát – gyorsan!
Havonta szellemi pozícióknál átlagosan 175 főt, fizikai munkánál 410 átlag új jelöltet tudunk bevonzani pozíciónként ezzel a módszerrel – ezen a tréningen átadom neked INGYEN a tudásomat, hogy neked is sikerüljön ilyen számokat hozni!
Fontos
Az előadás élőben zajlik majd, és közben a személyes kérdéseidet is megválaszoljuk. Olyan lesz, mintha egy gyakorlati hirdetésírás workshopon lennél – garantáltan imádni fogod! Sőt, a végén még egy kis meglepetésre is számíthatsz!
Megnézzük, hogy milyen hibákat vétesz te is az álláshirdetéseidben – és ki is javítjuk őket!
Megkapod a választ arra, hogy mit emelj ki a pozícióval kapcsolatban, hogy a jelölt csak hozzád akarjon menni dolgozni (mindegy, mennyi a bér!)
Gyakorlati tippeket hozok, amiket pikk-pakk be tudsz építeni 2 perc munkával az álláshirdetéseidbe, amivel azonnal megtízszerezed a jelöltjeid számát.